Heeft u nog vragen of opmerkingen over ons, bekijk hieronder voor antwoorden op de veelgestelde vragen.

Heeft u een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op.

Onze medewerkers staan voor u klaar om u zo goed en zo snel mogelijk te helpen.

Wilt u één van onze medewerkers spreken dan kunt u ons bellen op het bovenstaande nummer. 
U kunt ons bereiken van:
- Maandag t/m woensdag:
  09:00-17:15 en 18:00-21:00 uur
- Donderdag en vrijdag: 09:00-17:15 uur

- Zaterdag: 10:00-13:00 uur.

U kunt ons natuurlijk ook mailen voor al uw vragen of opmerkingen. U kunt naar klantenservice@gezinsenergie.nl uw vragen of opmerkingen mailen. U krijgt dan binnen 48 uur reactie van ons. Voor vrijblijvend advies kunt u ons contact­formulier gebruiken.

Gezinsenergie biedt meer dan alleen een gunstig contract voor gas en stroom! Bij ons kunt u tegen kostprijs elektronica, speelgoed en huishoudelijke apparaten inkopen. We bieden inmiddels al een ruim assortiment. Zo profiteert u nog meer van de kracht van Gezinsenergie!

Ga naar Gezinsenergieshop.nl >>

Gezinsenergie B.V.
Overtoompassage 2
3353 HE Papendrecht
KvK-nummer: 244 66 183
BTW-nummer: 820984474B02

Laat u vrijblijvend terugbellen door één van onze energieadviseurs
Deelnemers kunnen door in te loggen heel eenvoudig hun contract inzien, een wijziging doorgeven of hun maandtermijn aanpassen. 

VEELGESTELDE VRAGEN

Moet ik mijn meterstanden doorgeven?

Als u een slimme meter hebt, hoeft u dat niet te doen. Uw meter wordt op afstand uitgelezen. Mocht de slimme meter niet automatisch uitgelezen kunnen worden, dan zult u daar altijd bericht over ontvangen. Heeft u nog geen slimme meter? Dan kunt u, nadat u daarvoor een verzoek per mail hebt ontvangen, de meterstanden doorgeven via de volgende pagina: www.gezinsenergie.nl/meterstanden.

Hoe kan ik (voor het eerst) inloggen in Mijn Gezinsenergie?

Wanneer u deelnemer bent bij Gezinsenergie en voor het eerst wilt inloggen in uw “Mijn Gezinsenergie”, gaat u naar www.gezinsenergie.nl. Rechtsboven vindt u “Mijn Gezinsenergie”, daar kunt u op klikken. Vervolgens ziet u verschillende tabbladen (“kopjes”). U klikt op "Heeft u nog geen account". Vervolgens vult u alle gegevens in die gevraagd worden en klikt u op "aanmelden". Dan heeft u een account bij Mijn Gezinsenergie en kunt u inloggen en gebruik maken van het portaal. Inloggegevens krijgt u niet via de mail toegestuurd.

Hoe geef ik een verhuizing door?

Gaat u verhuizen, dan kunt u dit doorgeven via uw account in “Mijn Gezinsenergie”. U klikt op "wijziging doorgeven" dan kiest u voor "verhuizing doorgeven". Ook kunt u altijd even bellen of mailen met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn maandtermijn aanpassen?

Het maandbedrag kan via uw “mijn Gezinsenergie” account aangepast worden met een marge van 20% omlaag. Verhogen heeft geen maximum. U klikt op "wijziging doorgeven" en dan voor "wijzig uw voorschotbedrag".

Hoe kan ik mijn verbruik inzien?

Dat kan door in te loggen op uw account in "mijn Gezinsenergie". Als u een slimme meter hebt, ziet u in de tweede week van de lopende maand het verbruik van voorgaande maand. U krijgt geen maandelijkse mail hierover, maar u kunt altijd zelf inloggen om uw verbruik in te zien.

Samen besparen we meer!