Heeft u nog vragen of opmerkingen over ons, bekijk hieronder voor antwoorden op de veelgestelde vragen.

Heeft u een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op.

Onze medewerkers staan voor u klaar om u zo goed en zo snel mogelijk te helpen.

Wilt u één van onze medewerkers spreken dan kunt u ons bellen op het bovenstaande nummer. 
U kunt ons bereiken van:
- Maandag t/m donderdag:
  09:00-17:15 en 18:00-21:00 uur
- Vrijdag: 09:00-17:15 uur

- Zaterdag: 10:00-13:00 uur.

U kunt ons natuurlijk ook mailen voor al uw vragen of opmerkingen. U krijgt dan binnen 48 uur reactie van ons. Voor vrijblijvend advies kunt u ons contact­formulier gebruiken.

Gezinsenergie B.V.
Overtoompassage 2
3353 HE Papendrecht
KvK-nummer: 244 66 183
BTW-nummer: 820984474B02

Naast een onlineshop hebben we ook een advieswinkel waar u langs kunt komen. Hier kunt u vrijblijvend een besparingscheck doen. Onze mede­werkers zullen u helpen met al uw vragen of opmerkingen. Daarbij kunt u bij ons tegen kostprijs elektronica, speelgoed en huishoudelijke apparaten inkopen. We bieden inmiddels al een ruim assortiment, en dat zal de komende maanden verder uitgebreid worden. Zo profiteert u nog meer van de kracht van het collectief!

Ga naar Gezinsenergieshop.nl >>

OPENINGSTIJDEN WINKEL

Maandag: 13:00-16:30 uur
Dinsdag t/m donderdag: 09:30-16:30 uur
Vrijdag: 09:30-14:00 uur
Zaterdag: 09:30-16:30 uur

ADRESGEGEVENS

Gezinsenergieshop
Overtoompassage 4
3353 HE Papendrecht

Laat u vrijblijvend terugbellen door één van onze energieadviseurs

VEELGESTELDE VRAGEN

Moet ik mijn meterstanden doorgeven?

Als u een slimme meter hebt, hoeft u dat niet te doen. Uw meter wordt op afstand uitgelezen. Mocht de slimme meter niet automatisch uitgelezen kunnen worden, dan zult u daar altijd bericht over ontvangen. Heeft u nog geen slimme meter? Dan kunt u, nadat u daarvoor een verzoek per mail hebt ontvangen, de meterstanden doorgeven via de volgende pagina: www.gezinsenergie.nl/meterstanden.

Hoe kan ik (voor het eerst) inloggen in Mijn Gezinsenergie?

Wanneer u deelnemer bent bij Gezinsenergie en voor het eerst wilt inloggen in uw “Mijn Gezinsenergie”, gaat u naar www.gezinsenergie.nl. Rechtsboven vindt u “Mijn Gezinsenergie”, daar kunt u op klikken. Vervolgens ziet u verschillende tabbladen (“kopjes”). U klikt op "Heeft u nog geen account". Vervolgens vult u alle gegevens in die gevraagd worden en klikt u op "aanmelden". Dan heeft u een account bij Mijn Gezinsenergie en kunt u inloggen en gebruik maken van het portaal. Inloggegevens krijgt u niet via de mail toegestuurd.

Hoe geef ik een verhuizing door?

Gaat u verhuizen, dan kunt u dit doorgeven via uw account in “Mijn Gezinsenergie”. U klikt op "wijziging doorgeven" dan kiest u voor "verhuizing doorgeven". Ook kunt u altijd even bellen of mailen met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn maandtermijn aanpassen?

Het maandbedrag kan via uw “mijn Gezinsenergie” account aangepast worden met een marge van 20% omlaag. Verhogen heeft geen maximum. U klikt op "wijziging doorgeven" en dan voor "wijzig uw voorschotbedrag".

Hoe kan ik mijn verbruik inzien?

Dat kan door in te loggen op uw account in "mijn Gezinsenergie". Als u een slimme meter hebt, ziet u in de tweede week van de lopende maand het verbruik van voorgaande maand. U krijgt geen maandelijkse mail hierover, maar u kunt altijd zelf inloggen om uw verbruik in te zien.

Samen besparen we meer!