Waar kan ik terecht met vragen over een factuur?
Voor al uw vragen over facturen kunt u bellen met de klantenservice en/ of mailen met debiteuren@gezinsenergie.nl.
Wilt u één van onze medewerkers spreken dan kunt u ons bellen op het bovenstaande nummer.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m woensdag tussen 09:00-17:15 en 18:00-21:00 uur, op donderdag en vrijdag tussen 09:00-17:15 uur, en op zaterdag tussen 10:00-14:00 uur.
In de zomervakantie zijn we op woensdagavond gesloten.
U kunt ons natuurlijk ook mailen voor al uw vragen of opmerkingen. U kunt naar klantenservice@gezinsenergie.nl uw vragen of opmerkingen mailen. U krijgt dan binnen 48 uur reactie van ons. Voor vrijblijvend advies kunt u ons contactformulier gebruiken.
Gezinsenergie biedt meer dan alleen een gunstig contract voor gas en stroom! Bij ons kunt u tegen kostprijs elektronica, speelgoed en huishoudelijke apparaten inkopen. We bieden inmiddels al een ruim assortiment. Zo profiteert u nog meer van de kracht van Gezinsenergie!
Ga naar Gezinsenergieshop.nl >>
Gezinsenergie B.V.
Overtoompassage 2
3353 HE Papendrecht
KvK-nummer: 244 66 183
BTW-nummer: 820984474B02
Voor al uw vragen over facturen kunt u bellen met de klantenservice en/ of mailen met debiteuren@gezinsenergie.nl.
Als u een slimme meter hebt, hoeft u dat niet te doen. Uw meter wordt op afstand uitgelezen. Mocht de slimme meter niet automatisch uitgelezen kunnen worden, dan zult u daar altijd bericht over ontvangen. Heeft u nog geen slimme meter? Dan kunt u, nadat u daarvoor een verzoek per mail hebt ontvangen, de meterstanden doorgeven via de volgende pagina: www.gezinsenergie.nl/meterstanden.
Wanneer u deelnemer bent bij Gezinsenergie en voor het eerst wilt inloggen in uw “Mijn Gezinsenergie”, gaat u naar www.gezinsenergie.nl. Rechtsboven vindt u “Mijn Gezinsenergie”, daar kunt u op klikken. Vervolgens ziet u verschillende tabbladen (“kopjes”). U klikt op "Heeft u nog geen account". Vervolgens vult u alle gegevens in die gevraagd worden en klikt u op "aanmelden". Dan heeft u een account bij Mijn Gezinsenergie en kunt u inloggen en gebruik maken van het portaal. Inloggegevens krijgt u niet via de mail toegestuurd.
Gaat u verhuizen, dan kunt u dit doorgeven via uw account in “Mijn Gezinsenergie”. U klikt op "wijziging doorgeven" dan kiest u voor "verhuizing doorgeven". Ook kunt u altijd even bellen of mailen met onze klantenservice.
U hoeft niets te doen. Als u een slimme meter heeft dan lezen wij hem op afstand uit. Heeft u geen slimme meter, dan ontvangt u van ons een mailtje voor het doorgeven van de meterstanden.
Het maandbedrag kan via uw “mijn Gezinsenergie” account aangepast worden met een marge van 15% U klikt op "wijziging doorgeven" en dan voor "wijzig uw voorschotbedrag".
Dat kan door in te loggen op uw account in "mijn Gezinsenergie". Als u een slimme meter hebt, ziet u in de tweede week van de lopende maand het verbruik van voorgaande maand. U krijgt geen maandelijkse mail hierover, maar u kunt altijd zelf inloggen om uw verbruik in te zien.